داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲+ ویدئو گل‌ها| جام به صاحبش رسید!

  • کد خبر: ۱۶۴۷۷۵
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲+ ویدئو گل‌ها| جام به صاحبش رسید!
پرسپولیس موفق شد نساجی را شکست دهد و قهرمان لیگ برتر ایران شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال موفق شد نساجی را با چهار گل شکست دهد و به جام قهرمانی لیگ برتر برسد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در همان دقایق نخست مسابقه موفق شدند برتری خود را بر حریف دیکته کنند و به وسیله علی نعمتی به گل برسند. در ادامه مهرداد عبدی که در دقیقه نخست مسابقه کارت زرد گرفته بود، با خطای بعدی با کارت زرد دوم دکتر حیدری روبه رو شد و از زمین اخراج شد.

سعید صادقی در ادامه روی اشتباه عجیب علی ابراهیمی در عمق دفاع نساجی صاحب یک موقعیت تک به تک شد و خیلی راحت دروازه حقیقی را برای بار دوم باز کرد.

در نیمه دوم هم عطش سرخپوشان پایان ناپذیر بود و سروش رفیعی و میلاد سرلک گل هایی زیبا را وارد دروازه حقیقی کردند.

فرزاد زامهران دیگر بازیکن نساجی هم در این بازی با کارت قرمز داور اخراج شد. علیرضا بیرانوند در دقایق پایانی مسابقه جای خود را به گوهری داد.

پرسپولیس با این برد ۶۶ امتیازی شد و قهرمان ایران شد. این هشتمین قهرمانی پرسپولیس در ۲۲ دوره برگزاری لیگ برتر بود. به جز یحیی گل محمدی که ۳ بار قهرمان ایران شده، برانکو ۳ بار، افشین قطبی و علی پروین هر کدام ۱ بار با پرسپولیس در لیگ برتر قهرمان شده اند.

ویدئو اخراج مهرداد عبدی مقابل پرسپولیس

ویدئو گل علی نعمتی به نساجی

ویدئو گل سعید صادقی به نساجی

 

ویدئو گل سروش رفیعی به نساجی

ویدئو گل میلاد سرلک به نساجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->